שילוב הצוות המקצועי של הלקוח בתמיכת מערכות הענן

דף הבית > שילוב הצוות המקצועי של הלקוח בתמיכת מערכות הענן

08/08/2016

מחשוב ענן

שירות מחשוב ענן מהווה כיום בסיס לפעילות השוטפת והמוצלחת של ארגונים רבים. מחשוב ענן מאפשר לעסקים לפעול בייתר יעילות, להקטין הוצאות בגין סעיפי מחשוב שונים ולהיעזר ביישומים מורכבים ואפליקציות המותאמות בדיוק לצרכים. על מנת שהפעילות בענן תהיה מיטבית, שיתוף פעולה איכותי ושילוב בין ספק שירות הענן לבין הצוות המקצועי של הלקוח הוא קריטי. קבוצת EDP, מכירה בחשיבות שיתוף הפעולה עם הצוות המקצועי המקומי ומעמידה לרשות לקוחותיה צוות מיומן של אנשי שירות ותמיכה במתכונת  24/7 לתקלות תשתית בענן.

 

תיאום ציפיות והגדרת צרכים

ב- EDP מבססים את הקשר המצוין עם הלקוח ועם הצוותים המקצועיים כבר בשלבים הראשונים של הפרוייקט.  כל פרוייקט מתחיל בביצוע סקר מקצועי של אתר הלקוח והמערכות המותקנות בו. ממצאי הסקר, יחד עם פגישות איפיון והגדרת דרישות משמשים לתכנון הפתרון המותאם לצרכי הלקוח. לאחר תכנון הפרוייקט, מתקיים תיאום ציפיות והגדרת לוח זמנים לביצוע הפרוייקט. ציפיות והגדרת תהליכי האינטגרציה. ל- EDP ניסיון רב שנים בשיתוף פעולה עם חברות, ארגונים ומוסדות עסקיים וממשלתיים. כל פרוייקט מבוצע באמצעות צוות מקצועי, אשר בראשו עומד איש צוות בכיר. מנהל הפרוייקט מעדכן את הלקוח באופן שוטף על התקדמות העבודה, ומבצע תיאומים נדרשים. שיתוף פעולה עם אנשי ה-IT של הלקוח בא לידי ביטוי בתהליכי הטמעת מערכות חדשות, מחשוב ענן,  ושיפורים ושינויים של המערכות.

 

תמיד זמינים ללקוח

כספקית פתרונות מחשוב ענן, EDP עומדת בקשר מתמיד עם אנשי המקצוע הטכניים של הלקוח.  EDP אף מסייעת בתהליכים טכניים מגוונים הנוגעים לתפעול מערכות מחשוב בענן.

// add menu to solution pages