Blog Layout

חווית משתמש איכותית בענן

חווית משתמש בענן

אחד השיקולים המשמעותיים של ארגונים בעת קבלת ההחלטה למעבר לענן, הוא איכות חווית המשתמש בעבודה בענן. המונח "חווית משתמש" מגדיר את מכלול המדדים המאפיינים את השימוש במערכת המחשוב: זמני תגובה, עוצמת עיבוד, יציבות, יכולת התאוששות מאסון, גיבוי ושחזור נתונים, אבטחת מידע וכיוב'. הדרישה המקובלת היא שעל איכות חווית המשתמש בענן, להיות טובה לפחות כמו זו המתקבלת במערכות מיחשוב המותקנות באתר הלקוח. ביצועי הענן נדרשים להיות יציבים וקבועים לאורך שעות הפעילות.

כל הפתרונות במקום אחד

על מנת ליהנות מחוויית משתמש איכותית וטובה במיוחד, חשוב לבדוק שספק הענן מסוגל להציע מגוון רחב של שירותים ופתרונות, במקום אחד. בצורה כזאת, לא נהנים רק מעלות נוחה אלא גם נהנים מכך שיש כתובת אחת לעל עניין – כתובת אחת תאפשר הטמעה של שירות חדש, כתובת אחת תאפשר פתרונות גיבוי מתקדמים, כתובת אחת תאפשר פתרונות אבטחה, מייל ארגוני, יצירת פורטל פנימי וכן הלאה. מובן, שגם אחזורי מידע, תפעול תקלות, עדכונים אוטומטיים וגמישות מהווים חלק לא פחות חשוב מיצירת חוויית לקוח טובה יותר. ב-EDP מבינים כל זאת, אך לא סתם מבינים אלא גם מיישמים. זוהי בדיוק הסיבה למצטרפים החדשים המתווספים לקוחות המרוצים, המלווים את החברה מזה שנים.

מאת paz mosberg 08 Sep, 2020
עולם העסקים המודרני מחייב את המנהלים ובעלי העסקים לנהל את העסק ביעילות מרבית. במהלך השנים פותחו מערכות מידע רבות המיועדות לניהול עסקים וארגונים. כיום מוצעים מגוון מערכות ופתרונות תוכנה ומחשוב המאפשרים: ניהול נתונים עסקיים, קשרי לקוחות (CRM) ושירות לקוחות, תכנון וניהול פרוייקטים, ניהול תקציב ועוד. בארגונים ובעסקים רבים, מקובל כיום להתקין מערכות ERP. זהו שם כולל למערכת משולבת המכילה מגוון מודולים הנדרשים לתפעול מלא של הארגון כדוגמת: מודול לניהול תקציב, ניהול קשרי לקוחות, מלאי, קריאות שירות, פרוייקטים, שיבוץ כח אדם ועוד. פריוריטי הינה מערכת ERP מובילה בשוק הישראלי ואף בעולם.
מאת paz mosberg 08 Sep, 2020
אז מי בעצם צריך מערכת לניהול זהויות ? זו מיועדת לארגונים בינוניים ומעלה המורכבת ממאות משתמשים ויותר. מערכת לניהול זהויות מהווה כלי מרכזי לניהול ממוקד ויעיל של הרשאות המשתמשים לגישה למערכות המידע השונות. הטמעה יעילה של מערכת לניהול זהויות בארגון אף משפרת היבטים שונים במערכת, כדוגמת: אבטחת מידע, קישוריות בין מערכות, ניהול משאבי כ"א ועוד.
Share by: